بازم اومدم!!!!!!1

عشق حقیقی

همه چی هست!!!

سیلااااااااام.خوفید همگی؟من باز برگشتم.ازنظراتون ممنون.ببخشید که دیر جوابتونو

میدم یا اینکه دیر به دیر بهتون سر میزنم.آخه نمیشه زیاد بیام.روز دخملم به همه دخملای ناز و

مامانی و باحال باتاخیرخیلی خیلی زیاد تبریک میگم.همه چیز خوب پیش میره جز1چی.اونم

اینه که من ازمدرسه خسته شدم!!!!اما خب میگذرونم دیگه!شاید به1جا رسیدم.شمام

واسم دعاکنید.باشه؟!را30 هرکس میاد نظر میذاره واسم لطفا کامل حرفشو بزنه و حرفاشو

نیمه کاره،قورت نده(قابل توجه بعضیا!!!) دیگه باید برم.بازم بهم سربزنید.منم سعی میکنم

زودزودزود بیام.دوستون دارم.بابای



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ یک شنبه 10 مهر 1390برچسب:,سـاعت 16:50 نويسنده رها
яima